- Билим берүү программасынын мазмуну жана окуу методикалык камсыздалышы
1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын,базистик окуу планынын талаптарына, керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
- Гимназия-интернаттын уставы
- 2021-2022-окуу жылы үчүн окуу планы
- Чыгыш тилдери боюнча модификациялаган программалар. Араб тили, Япон тили, Кытай тили,
- Мектеп компонентинин эсебинен өтүлүүчү предметтер боюнча программалар
- Тереӊдетип окутуу үчүн тандоо предметтери боюнча ылайыкташтырылган программалар
- Усулдук бирикмелердин-кафедралардын КТПларды кароо боюнча протоколдору:
1.2 Окуу методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыктар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү.
- Окуу планы
- Мамлекеттик билим берүү стандарты
- “Кут-Билим” окуу китептеринин тизмеси
- Педагогикалык жана жардамчы персоналдардын иш милдеттеринин нускамасы
- Китепкана фондун текшерүү актылары
- Окуу китептерин алуу боюнча табыштама
- Китепкана ишинин анализи
- 2021-2022-окуу жылы үчүн китепкананын иш планы
- 2021-2022-окуу жылына окуу китептеринин ылайык келээрин салыштырып текшерүү
- Окуу китептерин берүү журналы
- Окуу китептеринин тизмеси
- Инвертардык китептер
- Китепкана фондун текшерүү актылары
- Окуу китептерин алуу боюнча табыштама
- 2021-2022-окуу жылына окуу китептеринин ылайык келээрин салыштырып текшерүү
1.3 Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду)болушу.
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыктар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушу.
- Компетенттүү окутууну ишке ашыруу жана окуучулардын жетишкендиктерин баалоо
2.1 Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушу.
- Педкеңештин биринчи протоколу(11.09.2021)
- Класстан тышкаркы иштердин планы
- Кафедра жетекчилеринин иш пландары:
- Физика, математика жана информатика кафедрасы
- Коомдук илимдер жана дене тарбиясы кафедрасы
- Табигый илимдер кафедрасы
- Англис тили жана чыгыш тилдери кафедрасы
- Орус тили жана адабияты кафедрасы
- Кыргыз тили жана искусство кафедрасы
- Тарбиячылар кафедрасы
- Календардык пландар
- Тарбиячылардын пландары
- СПК
2.2 Окутуу тарбиялоо процесинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
- Декадаларды өткөрүү графиги
- Физика, математика жана информатика кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Коомдук илимдер жана дене тарбиясы кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Табигый илимдер кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Англис тили жана чыгыш тилдери кафедрасынын декадасын өткөрүү планы (Англис тили жумалыгы)
- Орус тили жана адабияты кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Кыргыз тили жана искусство кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Тарбиячылар кафедрасынын декадасын өткөрүү планы
- Декадалардын анализдери
- Физика, математика жана информатика кафедрасынын декадасын анализи
- Коомдук илимдер жана дене тарбиясы кафедрасынын декадасын анализи
- Табигый илимдер кафедрасынын декадасын анализи
- Англис тили жана чыгыш тилдери кафедрасынын декадасын анализи
- Орус тили жана адабияты кафедрасынын декадасын анализи
- Кыргыз тили жана искусство кафедрасынын декадасын анализи
- Тарбиячылар кафедрасынын декадасын анализи
- Мугалимдин пайдаланылган методдору боюнча өздүк анализи
- Инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу менен өтүлгөн сабактар
2.3 Окутууну баалодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык –айкын системасынын болушу.
- Окуучулардын билим сапатына административдик көзөмөл жүргүзүү жөнүндөгү жобо
- Административдик көзөмөл жүргүзүүнүн графиги
- Административдик көзөмөл жүргүзүү жөнүндөгү жобо
- Жазуу иштеринин справкалары
- Билим саппаттарын текшерүү справкалары
- Күндөлүктөрдү текшерүү справкалары
- Өздүк делолорду текшерүүнүн справкалары (2017-2022)
- Класстык журналдарды текшерүү справкалары (2017-2022)
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу.
- Мамлекеттик билим берүү стандарты
- Баанын обьективдүүлүгү тууралуу акт
- Предметтер боюнча чейректик мониторингдер
2.6 Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
- Окуучулардын өзүн алып жүрүү эрежеси
- Окуучулардын окуу кабинеттериндеги жүрүм-турум эрежеси
- Өрт коопсуздугунан сактануу жөнүндөгү жобо
- Өрт коопсуздугунан сактануу боюнча каттоо журналы
- Кыргыз Республикасынын Билим берүү жөнүндөгү мыйзамы
- Мугалимдердин кызматтык нускамасы
- Гимназия-интернаттын уставы
- Техникалык коопсуздук, өрт коопсуздугунан сактануу эрежелери
- Интернаттын дем алыш жана майрам күндөрүндөгү иштөө режими
- Эмгекти коргоо коопсуздугу боюнча инструктаж
- Окуу кабинеттеринин эстетикалык жасалгаланышы
2.7 Ички жана тышкы баалоонун системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжалардын динамикасы
- 2017-2018-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2018-2019-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2019-2020-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2020-2021-окуу жылындагы билим сапатынын мониторинги
- 2021-2022-окуу жылынын I, II, III чейректеринин билим сапатынын мониторинги
- Олимпиаданын жыйынтыгы
- НЦТнын жыйынтыктары
- ЖРТнын жыйынтыктары
- Класстардын жетишүү мониторинги (диаграммалар)
- Педкеӊешмелердин жылдык жыйынтык боюнча протоколдору
2.8 Кызыктар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол- жоболорунун болушу.
3. Кадрдык саясаттын эффективдүүлүгү
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим программасына шайкеш келүүсү
- Тарификациялык комиссия түзүү жөнүндө буйрук
- Тарификация
- Мугалимдердин жана тарбиячылардын резюмелери
- Мугалимдердин жана тарбиячылардын сертификаттары
- Мугалимдердин жана тарбиячылардын дипломдору
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү , ошондой билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол- жоболордун болушу
- Соцпедагогдун 2021-22-окуу жылына карата түзүлгөн иш планы
- Психологдун 2021-22-оку жылына карата түзүлгөн иш планы.
- ТИ завучунун 2021-22-оку жылына карата түзүлгөн иш планы.
- Профсоюз уюмунун акыркы 5 жыл ичинде эс алуу-дарылануу багытында путевка берүү жөнүндө протоколдорунун көчүрмөсү
- ИДН кызматкеринин иш планы. 2021-2022-окуу жылы
- Эмгекти коргоо коопсуздугу боюнча каттоо журналы
3.3 Педогогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мативациялоо системасынын болушу
- Квалификациясын жогорулатуу курсунан өткөн мугалим, тарбиячылардын тизмеси
- Мугалимдердин сертификаттары
- Тарбиячылардын сертификаттары
4. Материалдык-техникалык база
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары,лабораториялар,компьютердик класстар ,спорт зал)болушу
- Жер участогун мөөнөтсүз пайдалануу укугу жөнүндөгү мамлекеттик акт
- Гимназия-интерннаттын техникалык паспорту
- Сүрөттөр:
- -окуу корпусу
- – окуу кабинеттери
- – жатакана
- –жатакана бөлмөлөрү
- -ашкана
- – спорт зал
- – медпункт
- -спорт аянтчалары
- – актовый зал
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
- Тейлөөчү кызматкерлердин кызматтык нускамалары
- Эмгекти коргоо иштерин уюштуруу жөнүндөгү жобо
- Эмгекти коргоо жана техникалык коопсуздук боюнча инструктаж
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу